Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

چون من یه خاطره باز کوفتی ام

تا حالا از این حسا داشتین؟ یعنی مثلا همین شکلی واسه خودتون آهنگ شافل میکنین بعد مثلا مشغول یه کار دیگه این آهنگم داره میخونه واسه خودش، بعد یهو میفته یه آهنگی که خیلی باهاش خاطره دارین و خیلی حس خوبی بهتون دست میده؟ یهو انگار زنده میشین. انگار نت به نت آهنگ میریزه تو رگاتون حالتون عوض میکنه. ( حالم عوض میشهههههه حرف تو که باشهههههه اسم تو بارونهههههه عطر تو همراشههههههههه ). جدیدا هرکلمه ای که میگن یه آهنگ با اون کلمه پیدا میکنم میزنم زیر آواز:| با اون صدای زشتم کل اهالی خونه وحشت میکنن. وات اور. کجا بودم؟ آها آهنگ. آره خلاصه این آهنگا دلیل زندگین. دلیل شاد شدنن. ولی بعضی وقتام وقتی این آهنگا رو میشنوین افسردگی میگیرین جای شاد شدن. یعنی یاد خاطراتی میفتین که دیگه نیست یا چمیدونم اون آدما دیگه نیستن. و این حس بدی داره. واسه همین یه مدت سعی میکردم واسه هیچ خاطره ی خوبیم آهنگ مخصوص نداشته باشم. یعنی فکر میکردم که ریسکش به این نمی ارزه. چون معلوم نیست دفعه ی بعدی که آهنگو گوش میدین حالتون خوبه یا نه. اما این مال رویلت قبلی بود. من الان دیگه یه آدم دیگه، واسه خوابیدنامم ، فیلم دیدنامم آهنگ دارم. مهم نیس معلوم نیس قراره ناراحت بشم یا خوشحال. مهم این اگه شانس خوشحال شدنی تو این کار وجود داره حتی اگه یه درصد باشه باید این کارو کرد. آدما واسه بینهایت بودن زنده ن. واسه ریسک و حماقت زنده ن. و من این کارو میکنم، چون من یه خاطره باز کوفتی ام.

  • رویلت

نظرات  (۱۲)

*-*💕
پاسخ:
جانا*-*💖
بهتر ازت نیست =(💜🌹
پاسخ:
خجل گشتیم*-*😅😍چادر گن منگلی اش را جلوتر میاورد*
خوبه میپسندم
پاسخ:
بپسند بپسند*-*
دتس اگزکلی ما گرل

ادما زندن واسه بینهایت بودن
بینهایت شو 
بینهایت شیم
لست کچ عور دریمز 
و خپ کی گفته اینا بدون اهنگای مخصوص ب خودشون ممکنه ؟*-* 
پاسخ:
آیم یور گرل*-*
بینهایت شیم بینهایتT-T
لتس لتسT-T
بدون آهنگ مزه نداره اصن=)))
آره منم یه مدت اصن آهنگ گوش نمیکردم سر همین قضیه 
ولی میدونی بعد از یه مدت مرور همون خاطرات بدم قشنگ میشه 
مثلا 10 سال دیگه خیلی یهویی اون آهنگو میشنوی و یاد زمان نوجوونیت میوفتی که خاطره ی ینفر یاعث شده انقد از این آهنگ بدت بیاد 
آهنگا رو دست کم نگیرین کلا
💜
پاسخ:
لعنتی جانم دقیقا دقیقاT-T💙 
یعنی اصن آهنگا در هر صورت یه زمانی خاطره ها رو واست قشنگ میکنن، دلتو قشنگ میکنه*-* حالتو خوب میکنه*-* اصن موسیقی زندگیه دیگه*-*
میدونی رویی بعضی اهنگ ها هر دوتاشون رو باهم دارن حس خوب و حس بد باهم این زجر اوره نمیدونم نمیتونم توصیفش کنم وقتی اون اهنگ پلی میشه هر دوتاش باهم بیاد 
پاسخ:
شاید واسه اینه دوتا خاطره باهم برخورد دارن. یه یه خاطره خوب یهو بد شده. گوش نده اونایی که این شکلی ان واست اما بعد یه مدت طولانی که برمیگردی سمتشون حال قشنگت بیشتر میشه
  • Freakin Holdie
  • نـــــه باریکلا، معلومه ممبرات دوست دارن. و مادرزنت.
    پاسخ:
    *احساس مهم بودن و پخ خاصی بودن میکند*
    مادر زنم😂😂
  • Freakin Holdie
  • من هیچوقت ا این حسای تو تجربه نکردم، چون همیشه آهنگو میزنم روی ریپیت و شونصت بار گوش میدم. هیچوقت شافل نمیشه که بره رو یه آهنگ که خاطره داشته باشم باهاش.
    پاسخ:
    شونصت بار گوش میدی دیگه یهو حالت بهم میخوره، پیش نیومده بعدا که بخوای باز شونصت بار گوش بدی یاده دفعه قبلی که شونصت بار گوش دادی بیفتی؟(چی گفتم:|) ولی خپ خلاصه اگه نه امتحانش کن خیلی حسش قشنگه جدنی.
  • Freakin Holdie
  • والا به خدا، من محسنو نداشتم افسردگی میگرفتم چون غیر اون هیشکی دوسم نداره.
    پاسخ:
    اصرار کن اصرار میان انقد این اصرار تاثیر داره=|
    منم یه خاطر باز لعنتی ام
    اما کم‌تر برای خاطره هام (اهنگ) دارم
    مثلا شاید یکی دوتا اهنگ هست که وقتی گوش می‌دم یاد یه (خاطره) بیوفتم مثلا
    ( یه جورایی نمی‌تونم به هراتفاقی بگم خاطره اخه)
    ولی با همه‌اهنگا یاد حسی که دفعه(ها)ی قبل داشتم موقع گوش‌دادنش میوفتم 
    گذاشتمش تو لیست‌م *هر خاطره یه اهنگ* ^-^
    پاسخ:
    لعنتی جان میفهممت:'❤
    آره خپ همه که مثه من نیستن به همه چیز بگن خاطره😂 اصن من لحظه لحظه زندگیمو اصن همین الان که دارم تایپ میکنمو خاطره حساب میکنم:| چرا؟ چون من یه خاطره باز کوفتی ام:|
  • یاصمن blah blah
  • انددد هیر آی امممم
    حقیقتا تا ناموس با آخر حرفت موافقم 
    ولی خب میدونی داستان اینجوریه که اصن یه سریا رو میبینی یا یه چیزاییو تجربه میکنی که خود به خود چنتا آهنگ میشن موسیقی متن خاطره هات با اون آدما یا اون لحظه ها
    ینی اینجوری که اگه فلان آهنگه پلی نمیشد اصن تف تو خاطرهه
    پاسخ:
    آرههههههههه. آده بخدا. یعنی خاطرهه بدون آهنگه دو زار نمی ارزه.  با آهنگه شبیه یه صحنه از فیلم میشه اصن. به ولله قسم(اسکی چهرازی) بدون آهنگ حس میکنی داری یه تیکه از روزمرگی رو یادت میاری
    من مازوخیسم حادی دارم سر این ماجرا... کمتر پیش میاد تو شافل بخورم به این آهنگا، بیشتر مواقع خودم میرم اون ترکو پیدا میکنم و پلیش میکنم تا احساساتی شم :)) مرض دارم کلا😂
    پ.ن: مخصوصا این اواخر که به لطف وجود رم تونستم کل آهنگامو بچپونم تو گوشی، پلی لیست زدم واسه این مدل آهنگا :))
    پاسخ:
    این حالتم واسم پیش اومده😂😂 که خودم برم پلی کنم😂 این دیگه واقعا خودآزاریه. خودتم میدونی قراره الان برینی به حالت اما با استقبال به سمتش میری😐 پلی لیست زدی واسشون؟😐 من بخوام پلی لیست بزنم میشه کل آهنگا😂😂😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی