Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

اولین پست نسخه بتامونه

الان که اینجام، معلوم نیست قراره چی بشه بعدش. یعنی خپ به احتمال زیاد فیلترینگ برداشته میشه ما تو همون چنلا میمونیم ولی تازه که وبلاگو زدم دیگه حذف مذف یوک. معلومم نیس میخوام چی بزارم توش. هنوزم نمیدونم امکان چند ادمینی داره یا نه. اگه داشته باشه که نانا و هیر و شبی ام کوچ میکنن همین جا دیگه. ولی دارم به این فکر میکنم که اگه کلا فقط اینجا مونده و چنلا نموندن چقد رادیو دادن سخت بشه ولی قشنگ*-* اصن نمیدونین عجب حسی داره . یه حس غریب آشنا. ای غریب آشنا دوست دارممم بیاااا منو همرات ببررر به شهر قصه هاااااا، بگیر دست منو تو دستاتتتت. چه خوبه نمیدونم چیمون یکی بشه باهم، دیگه واقعا بقیشو یادم نمیاد=))  این قالبم همچین جالب نیست ولی فعلا باشه تا بعد یه وقتی گیر بیارم ببینم چی کارش کنیم. خلاصه ولکام ولکام. D: 

پ.ن: قراره غلط املاییا زیاد بشن. کلا به طرز عجیبی تو وبلاگ وقتی پست میزاری غلط املایی زیاده. عفو کنید ما را. مای خسته را.

  • رویلت

نظرات  (۸)

  • عشقت ^^
  • ت فکر چنلتو کردی درست اگ فیلترینگ برداشته نشد چطوری باعات ح بزنیم "|؟
    پاسخ:
    همینجا کامنت بزارین شاد میشم خپ:' جوابم میدم دیگه. ته تهش یه آدرس ایمیل میزارم واسه چت.
  • Freakin' Holdie
  • سلام رویلت.
    پاسخ:
    سلام هولدی.
  • Freakin Holdie
  • رویلت ملتو بیار حرف بزنیم:(
    دستم ا همه جا بسته س جز اینجا.
    پاسخ:
    یکم دیر دیدم اینو:'|
    نمیان لامصبا نمیان. 
    رویی "درباره من" عم بنویس یه چیزایی به نظرم :*
    پاسخ:
    عا باو آخه من که چیزی واسه گفتن ندارم:'
  • همون کیمیا عه:|
  • چرا اتفاقا تو خیلی چیزا داری واسه گفتن :*
    پاسخ:
    بیا بغلت کنم مهربونم*-*:(
    تو منو نمیشناسی جانا:( ولی من خیلییی وقته باهاتم💜 باهاتم میمونم غریب آشنام*---*
    پاسخ:
    بمون بفهمم همیشه یکی در این اطراف حواسش بهمه😭💙
    خوش اومدی و اینا دیگ :))
    پاسخ:
    مرسییییی^^
    من چنلای شما رو ندارم که :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی