Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

I guess رو حتی اگه اشتباه نوشتم مهم نیست.

I guess now I can go to bed without your goodnights

-Roilet was here



پ.ن: به طرز عجیبی همیشه با شخصیتای پسر کتابا بیشتر همزاد پنداری میکنم. شاید واسه همینه دخترا بیشتر سمتم میان، شاید واسه همینه تو یه دنیای موازی من لزبینم. شاید هلدن راست میگه من باید لزبین شم.

پ.ن2: دارم "خورشید هنوز یک ستاره است" رو میخونم و باید بگم تویی که نخوندیش ، آره با توام، خیلی چیزا رو داری از دست میدی.

  • رویلت

نظرات  (۱)

خب پس فکر میکنم بعد از تموم کردن «پرونده ی هری کبر» باید یه فکری به حال پیدا کردن «خورشید هنوز یک ستاره است» بکنم. 
البته این کتابفروشی ای که همیشه میرم زبان اصلیشو داره ولی مسئله اینه که من هنوز زبانم واقعا اونقدرا خوب نیست که بتونم کتاب زبان اصلی بخونم و ایت ساکس. :(
پاسخ:
دنت وری دنت وری خوب مبشه یه روزی و اون موقع زبان اصلیشو بخون اما الان ترجمه شو پیدا کن نشر نون ترجمه کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی