Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

من اینجام

و من اینجام ، خیره به قسمت نوزده فصل چهار فرندز که تازه دانلودش کردم و هری پاتر و محفل ققنوسی که دویست صفحه از پونصد صفحه ش مونده.

و کنار دستم بادبادک بازی که تازه شروع کردم و ناتوردشتی که برای هفتمین بار میخونم در دستم. 

بعد بگین انتخاب کردن سخت نیست:'|

  • رویلت

نظرات  (۱۲)

فرندز عاولیی
هزی پاتر برای تابستون خوبه غرق بشی تو دنیای هیجان انگیزش فارغ از درس و امتحان و... 
پاسخ:
آره تهش نشستم فرندزه رو دیدم=)))
یاد کیم پیک افتادم =)))))))
پاسخ:
وات ایز کیم پیک؟
انتخاب کردن سخته .هرکی میگه سخت نیست یه بعدیه اصن -.-
پاسخ:
دختره توی خورشید هنوز یک ستاره است یه همچین چیزی گفت یبار
بهم بگو فقط من نیستم که فرندزو به همه‌چی ترجیح میده. بگو آخرشم فرندزو امتخاب کردی. 
پاسخ:
آخرشم فرندزو انتخاب کردم😂
من در زمینه ی فرندز دیدن اینجوریم که مثلا کراشمم دم در باشه بگه بهم پاشو بریم بیرون. من بازم میشینم فرندزمو میبینم. =))
پاسخ:
آی لیترلی آندرستند یو از فاک.
یه مدت زیادیه بلاگر درونم هی میاد میگه پاشو برو یه وبلاگ بزن خودتو خلاص کن کوفتی. ولی هی ایده‌آل‌گرای درونم هی میاد سنگ میندازه جلو پاش. بعد این بلاگره وقتی میاد وبلاگ تو، عقده های وبلاگ نداشتنشو تو کامنتات خالی میکنه. هی دلش میخواد کامنت بذاره. :( ساری. :*
پاسخ:
به این بلاگرت بگو من عاشق خودش و کامنتاشم:***
  • وِسپِر
  • انتخاب در صورت معمول شاید سخت نباشه ‌ولی گزینه های روی میزت قطعا سخته
    پاسخ:
    نه تنها سخت بلکه خیلی سخت.
    تبادل کنیم یا چی؟ :(((((♡
    پاسخ:
    اینجام مگه تبادل داره؟:'
    آقا،جبر جبر
    انتخاب چیزی درستی نیست.
    پاسخ:
    پس چی کار کنیم وسط این بهبهه ی سردرگمی؟:'
    بلاگر درونمم میگه عاشقته. 
    حسِ کبوتر نامه ‌بر پیدا کردم بیا تحویلش بگیر این بلاگر درونمو، خودتون برین باهم به ادامه‌ی صحبتاتون برسین کلا. :( :*
    پاسخ:
    من رو بلاگر درونت کراش دارم حتی:'"))) 
    - در میانه صحرای بی‌پایان، بی هیچ دشمنی در تیررس، تفنگ را به کدام سو‌ باید نشانه گرفت سرباز؟
    - به سوی شما، قربان.

    پاسخ:
    لعنتتت=)))
    قاعدتا باید داشته باشه ولی اگه نداره واقعا اصلا مهم نیس. مهم وب توعه فقط *-*
    پاسخ:
    بیبییییی*----*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی