Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

دهنم سرویسه

ببین یعنی میخوام بگم ترسناکه. میدونی ترسناکه یکی انقدر با همه ی زوایای شخصیتت آشنا باشه. و وقتی وحشتناک تر میشه که با این آدمم زیادی راحت باشی؛ درحدی که فکر کنی داری تو مغزت حرف میزنی. درحدی که "با خودت که تعارف نداری." و  بعد فکر میکنی؛ اگه هی ببینیش قراره چقدر ترسناک بشه؟ اون موقع حتی میمیک صورتتم یاد میگیره. اون موقع دیگه هیچیو نمیتونی قایم کنی و دستت تا ابد تو هرزمینه ای براش روئه. خدایا، میخوای چیکار کنی؟

نمیدونم میخوام چیکار کنم. چون هیچ کاری لازم نیست بکنم. فقط باید امیدوار باشم خراب نشه، چون اون وقت من خراب میشم. یعنی آخه میدونین وقتی یکی که بلدته بزاره بره، یا بزاری بری، هی منتظری یکی بیاد بلدت باشه، ولی دیگه آخه کسی که بلدت نیست. همه که بلدت نیستن. یعنی تعداد کمی از آدما همه رو بلدن، و کم گیر میاد از اینا پیدا کنین. مگه چندتا آدم پیدا میشن پشت تلفن ساعت ها باهاشون بخندی؟ ببینین منو، پیدا نمیشن جان شما. اصن نیست. و خپ از همینجا بهت میگم، ازت میترسم، خپ؟ واسه این که بلدی. و درعین حال میترسم که نباشی. چون من عادت کردم بهت. (پررو نشو)

پ.ن:یادتونه تو پستای قبل گفته بودم اگه این آدما بمونن تو زندگیت یه همچین تاثیر بزرگی میزارن که دهنت سرویسه؟ من دهنم سرویسه.


  • رویلت

نظرات  (۹)

عاااااو حقیقتا ترسناکه که یکی که خیلی بلدته و بعد یهو نباشه
کاش همه ی اینا ک بلدمونن همیشه بمونن):
پاسخ:
 بخدا انقد ترسناکه که خودم پشمام ریخته:(
ساچ عه وااااااو
پاسخ:
جفرررر:((
اره واقعن از دست دادن کسایی که بلدت ان خیلی ترسناکه
پاسخ:
پشمات میریزه نمیدونی چیکار کنی:(
  • همون ترسناکه
  • پر رو شدم دیگه کارت تمومه از فردا تهدیدت میکنم اگه به حرفام گوش ندی ترکت میکنم بپوسی. 
    پاسخ:
    چندش بدبخت. فکر کردی واقعا میترسم؟ اینا همش ظاهر سازی ادبیه.
    اینکه بره و منتظر کسی شبیه اون، یا کسی که تورو بلده بمونی زجرآوره، امیدوارم این آدمای زندگیمون هیچوقت ترکمون نکنن. :(((
    پاسخ:
    حالا ترکمونم کردن کنار میایم. غیر اینه؟
    هی رویلت :"

    وبت هم مثل چنلت عالیه
    پاسخ:
    مرسی*-*
    بدتر از اون اینه که بعدِ از دست دادن کسی که بلدته، یکی پیدا بشه که وانمود کنه تو رو بلده. تو هیِ توی این فردِ جدید دنبال اون فردِ قبلی می‌گردی و هی به بن‌بست می‌خوری. 
    و یا حتی بدتر از اون اینکه بعد از یه مدتِ طولانی از دست دادنش، ببینیش و ببینی چقدر دیگه بلدت نیست و چقدر عوض شدی و چقدر عوض شده و چقدر غریبه شدین نسبت به بلد بودنِ همدیگه.
    پاسخ:
    همیشه تهش این نیست مگه؟ عادت کنیم باید چقد.
    درمورد تهش چیزی نمی‌دونم ولی فکر می‌کنم تهش نباید همیشه این باشه. همین.
    پاسخ:
    تو کتابا اینطوری نیست فقط.
    آی ریلی میسد کامنت گذاشتن :"(
    به هرحال همیشه یک نفر باید که بلدت باشد، "در حدی که فکر کنی داری تو مغزت حرف میزنی" و مسلما نبودن این آدم ترسناک نباشه دردناکه کاملا :))
    به هرحال اینکه یکی خیلی بلدت باشه اتفاق خوبیه یعنی تو باهاش راحتی یعنی یه دوست صمیمی واقعی داری که اجازه میدی حالتاتو ببینه یاد بگیره بلدت شه.
    لعنت بش درد گرف، گفتم دردناکه ها.
    پاسخ:
    خیلی خوبه، خوبه تا وقتی که هست. و قطعا فردایی هست که نیست. از همین الانم دردم میاد..=))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی