Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

آیم ئه فاکد آپ پرسن.

پشه مگس خرمگس خرپشه(داریم؟) هرگوهی که هست دور اتاقم میچرخید و برام خاطره درست میکرد و خاطره دار شدم. انی وی.
تا حالا فکر کردین که باید زودتر کاراتونو انجام بدین تند تند همه ی مراحل زندگیتونو طی کنین تا هرچه سریع تر به مرحله ی مرگ و بای بای برسین؟
خپ اگه حس کردین واقعا به من مربوط نیست یه فکری به حال خودتون بکنین.
پری روز خیلی یکدفعه وسط خوندن بادبادک باز یه آهنگ خاطره دار پخش شد که خاطره ش دقیقا مال چهارسال پیش بود اونم برای شبی که ناتوردشتو (هلدن این یور فیس با "ت" نوشتم)میخوندم و بعد بادبادک بازو بستم و رفتم سمت کتابخونه و ناتوردشتو برداشتم و شروع کردم برای بار هفتم بخونمش.
درواقع میدونین چجوریه؟ من یه سال و اندی پیش به اختاپوسم(بهترین دوستم بهترین دوستم بهترین دوستم نفهما ، کراش نه، بهترین دوستم) قول دادم که هولدنو بزارم کنار. که انقدر درگیر این شخصیت نباشم. اختاپوسم معتقد بود من اونقدر درگیر هولدن بودم که خودمم یه آدم بی هدف شدم که همینطوری داره تو خیابونا ول میچرخه. بدم نمیگفت ، (اگه بیخودی نوشته های چنل اعداد مختلطو خونده باشین قطعا میدونین چی میگم.) واقعا درست میگفت و بعد از اون اتفاق من مثه یه دوست که قول داده و مثه یه دخترخانوم گل دیگه ناتور نخوندم و سعی کردم هدف برای خودم پیدا کنم و تو خیابونا ردبول به دست نچرخم و از این نیمکت به اون یکی نرم و کارم به خودکشی نکشه. 
ولی اختاپوس یه چیزیو نمیدونست. من هدف دار شدم بهتر شدم، هولدنی شدم که ته ناتورشو خودش مینوشت اما من این وسطا با معقوله ای به اسم بوکوفسکی آشنا شدم=)))))))))))))
و یه چندوقت پیشم هزارپیشه ی بوکوفسکی رو خوندم=))))))))))))))
بوکوفسکی با سلینجر فرق داره حرفاش گفته هاش اتفاقایی که براش افتاده اما یه چیزی این وسط مشترکه و اون صد در صد بی هدفیه.
و حالا من فکر میکنم برگشتم خونه ی اول که دلم انقدر شدید هولدن کالفیلد میخواد که انقدر دلتنگشم. و سال کنکورم داره میاد و همه ی اینا داره میگه که تو یه فاکد آپی.
#اختاپوس_لطفا_هیچوقت_اینو_نخون_وگرنه_دیگه_هیچوقت_از_روی_منبر_پایین_نمیای.
  • رویلت

نظرات  (۵)

به شدت میفهمم چی میگی .از نظر موقعیت زمانی منم دقیقا سال کنکورم به شدت نزدیکه و اصلا هم آمادگیشو ندارم .بی هدف نیستم البته،میخوام دبیر بشم و بجز درس به بچه ها زندگی یاد بدم .. :)))
پی نوشت : خوش به حالت که یه اختاپوس داری ..
پاسخ:
آیم توتلی فاکد آپ وسط امتحانات آخه باید این شکلی شم؟
پ.ن: اختاپوسم دو ماهه که محو شده-.-
بی هدفی باز از هدف اشتباه داشتن بهتره. دقت کردن الآن از نصف همسنای ما بپرسن میخوای چیکار کنی با آینده ات میگن میخوان دکتر و مهندس و این کوفتیا شن؟ بعدشم که ازشون میپرسی خب چرا اینا؟ واقعا علاقه داری؟ و بعد با این جواب کوفتی رو به رو میشی که یا میگن اجبار خانواده بوده یا به خاطر پولشه یا به خاطر اینکه جامعه این کوفتیا رو پذیرفته. یه درصدِ کمی هم واقعا علاقه دارن. 
به نظر من اینکه بی هدفی و هدفی که خودت نمیخواستیو به زور قبول نکردی خودش باعث میشه خیلی از خیلیای دیگه جلوتر باشی.
البته اینا همه‌ش نظر شخصی منه.
پاسخ:
کاش یکی بود که هر روز اینو بهم میگفت و من هرروز همینقد حس خوب پیدا میکردم=)))
  • وِسپِر
  • شاید بی هدفی محض نباشه 
    یه‌کم با چاشنی کلافگی یا سردرگمی یا بلاتکلیفی
    نه اونقدر پوچ که بشه گفت بدون هدف
    نه اونقدرمحکم که اسمشو بذاری هدفمندی و کوفت و زهرمار
    یه همچین حالاتی
    پاسخ:
    همین کخ تو میگی یکم غلیظ تر. شایدم خیلی غلیظ تر. آره لعنتی خیلی غلیظ تر.
    شماره‌تو بده صب به صب زنگ بزنم بگمش بیبی. -.-
    پاسخ:
    تلگرام داری که ایشالا؟ یه ناشناس بده بگو تویی اونجا هماهنگ کنیم اصن=))
    میام پی‌وی‌ت. ^-^
    پاسخ:
    ویتینگ فور یو=(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی