Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

وی توسط هندسه درانک شده بود.

کلد بلادد کلد بلادد 

ده وی یوو بین تریتینگ می ایز گتینگ اوت آف هند

اند یو والک اراوند لایک یور سو اینسنت

آی گیو یو مای هارت

حوصله ندارم بقیشو بنویسم-.-

اینا رو آقای خالید(کالید؟ خالد؟ کالد؟) میگه. 


انی وی. نمیدونم میخوام از چی حرف بزنم. قبلا گفته بودم که بیشتر اوقات زندگیمو نمیدونم و چندروز پیشم گفتم که حس میکنم باز دارم رویلتی میشم که ردبول به دست تو خیابونا بی هدف میچرخه در نتیجه بیشتر نمیدونم.

ولی آخ اگه پسری وجود داشت که بفهمه تئودور فینچ کیه و قبولش داشته باشه من همینجا در ملاء عام باهاش ازدواج میکنم. انی وی اگین. هندسه ای که الان جلومه داره فحشم میده و منم براش شکلک درمیارم. آیا درستش این نبود که جای هندسه الان کراشم اینجا بود؟ آیا این حق است؟ آیا این عدالت است؟ آیا این زندگی ست؟ مهم نیست واقعا جواب این سوالا چون انی وی ایت ساکس.

من رو انی وی گیر کردم.

سو دیس ایز هاو ایت استارززززز

صدای ده 1975 را کم میکند. درسته عاشقشونم ولی داشتم حرف میزدم.

دیر دایری، دیر وبلاگ، دیر ملت، دیر کراش، دیر اختاپوس، دیر غزل حتی، دیر مهدیه حتی، اصن هرکوفتی ای که میدونم اینا رو میخونه، لایف ساکس بات یو دنت، نمیدونم چرا ولی خپ دیگه. اه بسه واقعا دارم چرت میگم.



  • رویلت

نظرات  (۸)

  • علی زیرایی
  • عالی
    مغزم هنگید چی نوشتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    خیلی چیزا خیلی.
  • گرافیست ارشد
  • به به ، بسیار عالی جناب رولیت :)
    پاسخ:
    *رویلت=)) و این که مرسی=))
    من یه پسری رو میشناسم که تئودور فینچو میشناسه و قبولش داره ولی به شدت معتقده زندگیای تو رمانا مالِ تو همون رماناست و زندگیای واقعی مالِ تو خودِ زندگیا یا به همچین چیزی. یعنی اون خیلی قشنگ میگه همینو ولی من نمی‌تونم به قشنگیِ خودش بگم و آره.
    پاسخ:
    چقد کراشبل خپ=)))))) آقا واقعا غیر قابله باوره=))
  • گرافیست ارشد
  • آهان ممنون :)
    دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید
    آره خیلیی غیرقابل باوره، در حدی که من اون اولا که میشناختمش فکر میکردم از ایناس که خالی میبندن و میخوان روشن فکر و این چیزا به نظر بیان ولی بعد فهمیدم جدی خودشه.
    پاسخ:
     چقد کول آقا حقیقتا چقد کول:'")
    دیوونه ی انی وی گفتنت شدم لعنتی
    پاسخ:
    کوفیتم=)))))
    غصه نخور رفیق دبوونه، کی دیده شب بمونه ؟ ^^
    پاسخ:
    شاملو راس میگف=)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی