Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

من و سارا و بخشیان

یعنی شما تا حالا امتحان زبان خانوم بخشیان نداشتین بفهمین امتحان زبان یعنی چی. به ولله(اسکی چهرازی) قسم این زن امتحاناش یجوری دمار از روزگارت در میاره که با یه سال و یه کتاب اضافه بر سازمان بعد دیپلمم هیچ غلطی نمیتونم بکنم. یعنی تا نخونین نمیشه خوب بود. حالا چرا تا نخونین نمیشه خوب بود؟ در حالی که شما دیپلم زبان دارین!

بزارین واستون بگم. زبان انگلیسی آموختگان دو دسته ان. یکی منم یکی سارا. حالا سارا کیه؟ هیچکی یکیه تو کلاسمون که اتفاقا اسمشم سارا نیس ولی من بهش میگم سارا چون تو کلاسمون دو سه تا سارا داریم. وات اور. داشتم میگفتم که یکی منم یکی سارا. من چجوری زبان یاد گرفتم؟ مثه شما. البته بعضی از شما. چون از این دور دورا یه چندتا سارا هم بین شما میبینم. سارا درس خونده، حفظ کرده، گرامر خونده این شکلی زبانو یاد گرفته.

ما زبانو این شکلی یاد گرفتیم که فیلم دیدیم اصطلاحا رو تو ذهنمون سیو کردیم، کلمه ها رو فایل بندی کردیم. آهنگ گوش دادیم لیریکسشو خوندیم معنیشو خوندیم. شده کتاب انگلیسی خوندیم خط به خط دنبال کلمه جدید بودیم. من و بعضی از شماهای غیرسارا این شکلی زبانو یاد گرفتیم. یعنی اگه ازمون بپرسن فلانی، اینجا باید چی گفت، کدومش درسته؟ شما یه چندثانیه تعلل میکنین بعد میگین این یکی بیشتر بهش میاد=))))

یعنی میدونیم جواب کدومه ها. اما دلیلشو نمیدونیم. بنا به گفته دبیران و متخصصان این شیوه از یادگیری زبان بهترین و کاربردی ترینه. اما شما به بخشیان که میرسی، متوجه میشی این خانوم نه از اصل شماره یک پیروی میکنه، نه از اصل شماره دو، بلکه خودش یه حکومت جداس اصن. یعنی یه قانون شماره سه داره که میشه دوتاش. این شکلی تو امتحاناش هم من میلنگم هم سارا.  یعنی شما این زنو ببینین از شخصیت و حرفاش و اطلاعات عمومی وحشتناکش اعتماد به نفس و شعور و ابهت میبینین اما همینارم تو امتحاناش میبینین. خواستم بگم هی دیشب بهن فحش میدادین زبان داری زبان داری، همچین وضعیتمونم جالب نبود.

پ.ن:هنوز امتحان ندادم.

  • رویلت

نظرات  (۵)

she kicked me out of the class too once :D 
پاسخ:
Ow my god look who's hereeeee😍 OMG
Are you sirious?😂
she just reminds me of these kind of angry godess. 
she is quite scary really:"|
  • Freakin Holdie
  • ازش بدم اومد.
    پاسخ:
    خودمم هرازگاهی ازش بدم میاد به شدت. ولی خپ در کل بسی کراشبله=)) تا از نزدیک نبینیش متوجه نمیشیT-T
    عه 
    من دوس دارم از اینا :)))
    من ب دو روش یاد گرفتم زبانو تقریبن 
    ولی هنو با اون روش این بهش میاد بیشتر حال میکنم :)))
    پاسخ:
    ابهت داره ها، کلی هم کراشبلهههه، ولی خپ خیلی وقتا رو مخه و رو اعصاب-_-
    عا دقیقا :))
    ملت میرن قواعدی مثل ترتیب صفاتو یاد میگیرن یا مثلا کجا on میاد کجا in, ولی امثال ما رسما نظر شخصی و از قضا درستشونو اعمال میکنن تو ورقه :)))
    هرچند واقعا حس میکنم اگه تا پایان همین امسال یه کتاب گرامر نگیرم به فنا میرم، این لعنتی تنها چیزیه که فقط با فیلم دیدن اوکی نمیشه...
    پاسخ:
    یعنی اصن گرامر اینا یوک. یاد نگرفتم تو کل زندگیم تا حالا:| حتی نمیدونم چی به چی:| تو کتابا که میبینم فقط ردش میکنم:" ولی الان گیره یکی مثه این بخشیان افتادم دو دستی دارم بدبخت میشم
  • Meysaa. ^-^
  • تا حالا ۸ صفحه (عاره درسته هشت صفحه =))) ) امتحان زبان ندادی، امتحانا بخشیان یادت بره. T_T ولی جدن دبیر ما هم یکیه دقیقا نیمه‌یِ گمشده‌یِ این بخشیانِ شما، در این حد که میره ۵۰ صفحه جزوه‌یِ گرامر میده برا دو صفحه گرامرِ کتاب. T_T 
    پ.ن: منم وبلاگ میخوام ولی گشادم، گشاد. برا همین ترجیح میدم همون فولکسُ ادامه بدم با فیلترشکن حتی. :( [به یاد «دورانی که شوصون تا وبلاگ توی میهن بلاگ داشتُ حتی خودش کد مینوشت یه مدتی» میفتد و زارزنان و خاطره بازانه صحنه را ترک میکند.]
    پاسخ:
    یجوری زبان مدرسه رو سخت کردن که بخدا ترم آخرمم این شکلی نبود فور فاک سیک:|  خاطره باز جان😢❤ دنت وری دنت وری ایشالا تلگرامم درست میشه با شادی و خوشی و دل خوش برمیگردیم سر خونه زندگیامون:' البته وبلاگ بسی قشنگه یه حس خوب نوستالژی داره اصن:'
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی