Car Radio

نسخه بتا کارردیو

Car Radio

نسخه بتا کارردیو

در پی اتفاقات امروز و دل پر من بعده حرفای ویرا و ویدیو پشت ویدیو اومدم پست بزارم. از اونجا که واقعا نمیدونم چی بزارم تصمیم گرفتم یه جورایی خاطره نویسی کنم شاید بد نباشه.

ده دی ماه نود و شش

امروز همه جا شلوغ بود. شلوغ چندتایی معنی داره، من دارم دقیقا از معنی منفیش حرف میزنم. آفتاب امروز بدجور گیر داده بود و سر صپی هوا مثه چی گرم بود. دو سه تا از بچه ها گفتن نمیان بعده امتحان بریم یه چیزی بخوریم و پیچوندن رفتن. دلیلو که پرسیدیم گفتن احتمالا شلوغ بشه.

منم با یه لبخند مطمئن و خیلی شیک برگشتم کلی دلایل متطقی که چرا اینجا هیچوقت شلوغ نمیشه که در حوصله ی جمع نیست آوردم. یعنی اگه سرصپی به حرفام گوش میدادین منطقی بود. خیلی منطقی تر از تصوراتتون. بعدش رفتیم خودکار سفید گرفتیم برگشتیم خونه ، قول یه نقاشی داده بودم به عسل نشستیم به کشیدن. بعد دیدم که ظاهرا دوستان دارن دونه دونه فیلتر میشن. سرعت نت مام به شدت ریده بود. بعده مدتی چت و از این حرکتا تهش گزفتیم خوابیدیم شش عصر بیدار شدیم که اهههههه. نهههه؟ مام فیلتر شدیم رفت. اولش به چپمون بود بعد کمی نگران شدیم و بعد که وی پی ان وصل شد با اعتناد به نفس تمام عیار با یه عینک دودی خیالی احساس مهم بودن کردیم که فیلتر شدیم. یهو شب که شد ویرا اومد واسم گف که چی دیده و شلوغ بوده بیرون و این حرفا. اینجای حرفاش که رسید من مثه خر گریه کردم. حالا یه ساله گریه نکردم=))). دیگه خلاصه در بهت و اشک خنده م گرفته بود که احمق سر صپی چقد مطمئن بودی از هرچی حرف میزنی نحسش میکنی اتفاق میفته.شومی اصن تو. یه یک ساعت بعدشم گفتم واتس اپ بهتره که همون لحظه خبر فیلتر شدنش رسید=| 

یعنی میخوام بگم اتفاقات رخ میدن.ولی اینجا وبلاگ مبلاگه دستم قده چنل باز نیست وگرنه میگفتم. چقد چرت گفتم نه؟ فک میکنم لازم بود خپ. این وبلاگ تهش قراره به کجا کشیده بشه سوال خوبیه.

پ.ن: فکر میکنم تو این هیر و ویر تنها چیزی که واسمون مونده موزیک خوبه. بیتلس گوش بدین. لت ایت بی از بیتلز گوش بدین. کمی شاید حالمون بهتر بشه. شب به خیر. 

00:58

  • رویلت

نظرات  (۹)

روژانو ¡¡¡
پاسخ:
عسل¡¡¡
  • Freakin Holdie
  • چوب تو کونشونم کنی فقط منم که کامنت میذارم باز.
    پاسخ:
    باز خوبه هستی. وگرنه الان باید تنهایی سیگار به دست دم پنجره مینشستم به کامنتای خالی نگاه میکردم. احساس میکنم یا بلد نیستن کامنت بزارن یا احساس میکنن عجیب غریبه:|
  • Freakin Holdie
  • وبلاگ ولی خوبه. بهتر ا چنله یعنی.
    پاسخ:
    یه حس خوبی داره. دلم میخواد هی پست بزارم
  • Freakin Holdie
  • نه باو بلد بودن که چه بلد بودنی؟ فیل که نمیخوان هوا کنن.
    یبسن یبس.
    پاسخ:
    آخه یبسی ام یه تهی داره:| یه انتهایی واسش هست:| بیست و چهارساعته که نمیشه یبس بود:|
  • زهراکرمی
  • چخیلیم عالی^_^💙
    پاسخ:
    مرسی مرسی*-* بغل بغل*-*
    بز منم کامنت میزارم ک :((((
    پاسخ:
    تو یار همیشه در کنار منی بیا بغلم:(
    /T-T\
    پاسخ:
    /T-T\
    رووویلت باز گشته با قلم هایی مخوف😎😎😎😎

    پشت سرش اتشی بزرگ به راه افتاده و جایی میترکد*

    خوب چنل رویی محشر بوود اینجام حتما همینطوره 😻👍👍 ناامیدمون نکن رویی👍
    پاسخ:
    مثه تو این فیلما که یهو یه آهنگه خفنم روشه😂😂😎
    جانا مرسی لطف داری چیزی نبودیم حالا شاید بعدا یه چیزی بشیم*-*❤
    امیدوارم بشه بازم خوب بنویسم:(
    دقیقا ۱۵ تا فیلتر شکن خوف دانلود کردم و همچنان هیچکدوم روشن نمیشن :))
    یعنی لعنتیا هم تلگرامو فیلتر کردن هم فیلترشکنارو بلاک... کساییم که کانال داشتن تا دیروز مثل خودت وبلاگ زدن... حس میکنم همینجوری ادامه پیدا کنه برمیگردیم به ۶ سال پیش که ملت تو چت روما پلاس بودن :))
    پاسخ:
    چه میدونی یهو دیدی از این چت روما گذاشتم گوشه وبلاگم همونجا چت و بحث میکنیم از این به بعد=)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی